Rat­ti­juop­po­ja ja kor­tit­to­mia kul­jet­ta­jia jäi lauan­tai­na kiinni eri puo­lil­la Lappia

Eri puolilla Lappia jäi lauantaina kiinni rattijuoppoja, tiedottaa Lapin poliisilaitos.

Poliisipartio pysäytti Simossa Kemintiellä puolenpäivän jälkeen moottoripyörän kuljettajan tämän ajokunnon tarkastamiseksi.

Kuljettajan puhallustulos alkometriin oli nolla, mutta huumausaineen pikatesti oli positiivinen amfetamiinille.

Kuljettaja oli lisäksi määrätty ajokieltoon vuonna 2021. Tämä oli miehelle neljäs kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta vuoden sisällä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä