Viikonloppuna Lapin teiltä jäi kiinni huolestuttavan monta päihtynyttä kuljettajaa.
Kuva: Anssi Jokiranta
Rattijuoppoja oli runsaasti liikkeellä Lapin teillä. Poliisi otti myös kortin kuivumaan useammalta rajua ylinopeutta ajaneelta.
Lauantaina päivällä hätäkeskukseen tuli ilmoitus autoilijasta, joka oli ohittanut huomattavalla ylinopeudella toisen henkilöauton Tervolan kohdalla nelostiellä.
Ohituksen jälkeen ohittanut henkilöauto oli lähtenyt heittelehtimään ja ajautunut kulkusuunnassaan vastaantulevien kaistan puolella ojaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut