Juomavettä ei tarvitse enää keittää Yläkemijoen alueella
20.9.2021
1
Juomavesi keitettävä vielä ainakin viikonlopun yli Tennilä-Viirinkoski-Vanttauskoski alueella
10.7.2020
Vesisäiliössä havaittu koliformisia bakteereja Rovaniemellä – juomavesi keitettävä Tennilän, Viirin ja Vanttauskosken alueilla
9.7.2020
2
Juomavesi on keitettävä Palojärven alueella vesijohtolinjan vaurioitumisen vuoksi
16.6.2020
1
Lapin vesi- ja lämpöyhtiöissä varaudutaan kattavasti mahdolliseen koronatilanteen pahenemiseen: "Autamme toisia"
18.3.2020
Kemin kaupungintalon vesisäiliöihin asennettiin ultraviolettivalolla toimiva pöpöntappaja
18.2.2020
Näkökulma: Veden puute heikentää talouskasvua ja turvallisuutta – toistaiseksi vesivarantojen käytöstä on enemmän sovittu kuin sodittu
28.12.2019