Juo­ma­vet­tä ei tar­vit­se enää keittää Ylä­ke­mi­joen alueel­la

Yläkemijoen alueella 10. syyskuuta alkaen voimassa ollut veden keittokehotus on päättynyt maanantaina 20. syyskuuta lähtien, Napapiirin vesi oy tiedottaa.

Keittokehotus oli voimassa Tennilä–Viirinkylä–Vanttauskoski–Kaihua–Pekkala -alueella.

16. ja 17. syyskuuta otetuissa näytteissä ei ole havaittu koliformisia eikä suolistoperäisiä bakteereita. Vesi on juomakelpoista. Napapiirin vesi oy pahoittelee tiedotteessa tilanteesta aiheutunutta haittaa.

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä