Kemijoki Oy:n talousjohtaja Jari Ollila tekee töitä kotonaan. Ollilan mukaan matkustukseen on kulunut tänä vuonna noin 200 000 euroa vähemmän kuin edellisenä vuonna samaan aikaan.
Kuva: Jussi Leinonen
Ei niin pahaa, etteikö jotakin hyvääkin. Kevättalvella puhjennut koronapandemia säästää huomattavia summia rahaa yhtiöiden ja julkisen sektorin matkustuskuluissa.
Storan Enson viestintäpäällikkö Satu Härkösen mukaan yhtiö ei ole arvioinut eikä tule myöhemminkään julkaisemaan summia, kuinka paljon työmatkojen lähes loppuminen on säästänyt yhtiön kuluja.