"Meitä ei olisi ilman luontoa"
Lappilaisille rakas luonto on metsiä, soita ja tuntureita, mutta myös puistoja ja laiturinnokkia.
Rita Pummila
16 vuotta
"Luonto ja luonnonmukaisuus ovat minulle tärkeä arvopohja. Ajattelen luontoa kaikissa tekemisissäni.
Olen harrastanut partiota pari vuotta. Sitä kautta luonto on alkanut kiinnostaa entistä enemmän.
Keski-Suomesta kotoisin oleva Rita Pummila kokee olevansa Rovaniemellä kaukana kotoa, koska pohjoisen metsät näyttävät erilaisilta kuin kotiseuduilla.
Kuva: Jussi Leinonen
Partiossa vietämme paljon aikaa luonnossa.