kolumni: Eikö ka­las­tus­la­ki olekaan kai­kil­le sama? Kysymys on nyt ajan­koh­tai­sem­pi kuin koskaan

Podcast: Kar­va­lak­ki­do­ku­ment­ti osa 6: Kuk­ko­lan­kos­ki näyt­tää, mitä elävä jo­ki­kult­tuu­ri voi ih­mi­sel­le merkitä – Heik­ki­län tai­tei­li­ja­vel­jek­set ker­to­vat elä­mäs­tä Väy­län­var­rel­la

Tilaajille

Lappiin et­sit­tiin se­son­ki­työn­te­ki­jöi­tä laa­jal­la kan­sain­vä­li­sel­lä mark­ki­noin­ti­kam­pan­jal­la – työ­voi­maa tar­vi­taan mat­kai­luun, so­te-alal­le ja teol­li­suu­teen

Lapin alueellisen markkinointi- ja viestintätalo House of Laplandin markkinointikampanja ulkomaisen sesonkityövoiman houkuttelemiseksi Lappiin tavoitti miljoonia eurooppalaisia ja ohjasi 18 000 kiinnostunutta työpaikkojen äärelle Work in Lapland -onlinetapahtumassa.

Lapland.fi-sivuston englanninkielisiä osaajamarkkinoinnin sisältöjä luettiin lähes 300 000 kertaa. Markkinointikampanja toteutettiin yhteistyössä Lapin TE-palveluiden kanssa Espanjassa, Italiassa, Portugalissa, Kreikassa, Ranskassa ja Romaniassa elo-syyskuussa.