Tohtori tuli kaupunkiin
Rovaniemeläinen Hanna Kampman lähti Lontooseen kymmenen vuotta sitten selvittääkseen mielen ja kehon yhteyttä. Hän löysi matkallaan ihmisen voimavarat ja omat unelmansa, jotka tekivät hänestä ensimmäisen suomalaisen positiivisen psykologian tohtorin.
Syyskuu 2011.
Luentosali tuntui valtavalta. Itä-Lontoon yliopiston lehtereillä istui kymmenittäin uusia maisterivaiheen opiskelijoita.
Hermostuneita hymyjä. Uteliaita katseita. Asetettuja tavoitteita.
Vuorollaan jokainen esitteli itsensä. Kuka olen, mistä tulen. Yksi heistä oli rovaniemeläinen Hanna Kampman.
Hanna Kampman oli aina ollut kiinnostunut psykologiasta, mielen ja kehon yhteydestä.