Teatterinjohtaja Petri Jäärni on kiitollinen eduskunnan kulttuuriteosta.
Kuva: Henripekka Kallio
Eduskunnan myöntämä tuki takaa, että teatteritoiminta jatkuu Kemissä vakaana ja laadukkaana, tiivistää teatterinjohtaja Petri Jäärni.
– Tuntuu kyllä hyvältä. Täytyy olla kiitollinen eduskunnalle isosta kulttuuriteosta, samoin rahaa anoneelle kaupungille ja kaikille tahoille, jotka ovat asiaan vaikuttaneet, helpottunut Jäärni iloitsee.