Kemin teat­te­rin­joh­ta­ja edus­kun­nan lah­jas­ta: "Toi­min­ta saadaan alusta asti hyvälle ta­sol­le"

Teatterinjohtaja Petri Jäärni on kiitollinen eduskunnan kulttuuriteosta.
Teatterinjohtaja Petri Jäärni on kiitollinen eduskunnan kulttuuriteosta.
Kuva: Henripekka Kallio

Eduskunnan myöntämä tuki takaa, että teatteritoiminta jatkuu Kemissä vakaana ja laadukkaana, tiivistää teatterinjohtaja Petri Jäärni.

– Tuntuu kyllä hyvältä. Täytyy olla kiitollinen eduskunnalle isosta kulttuuriteosta, samoin rahaa anoneelle kaupungille ja kaikille tahoille, jotka ovat asiaan vaikuttaneet, helpottunut Jäärni iloitsee.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä