Kau­pun­gin­hal­li­tus­ta ei eroteta Ro­va­nie­mel­lä – Val­tuu­te­tut näkivät po­liit­tis­ta teat­te­ria, mutta myös ilkeää kiu­san­te­koa

Rovaniemen kaupunginhallitusta ei eroteta eikä tilapäistä valiokuntaa erottamista varten perusteta. Tämä varmistui maanantaina kaupunginvaltuuston kokouksessa.

Tilapäisen valiokunnan perustamista esittivät kokoomuksen ja vihreiden valtuustoryhmät kokonaisuudessaan sekä Matti Torvinen (sit.) ja Timo Tolonen (ps.).

Kokoomuksen Petteri Pohjan mielestä valtuuston pitää osoittaa, mikä on hyväksyttävää käytöstä ja mikä ei ole.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä