Kiinteistönhaltija voi päättää jätekuljetusyrityksestä vuoden 2028 elokuun loppuun saakka. Sen jälkeen kiinteistöt tekevät sopimukset Residuumin kanssa.
Kuva: Anssi Jokiranta
Rovaniemellä ja Pellossa siirrytään kunnan järjestämään jätteenkuljetukseen.
Rovaniemen kaupungin jätehuoltojaosto päätti asiata yksimielisesti kokouksessaan perjantaina.
– Käsittelimme asiaa kokouksessa perusteellisesti ja keskustellen. Oli hienoa, että päätös oli yksimielinen, sanoo jätehuoltojaoston puheenjohtaja Kaisu Anttila tiedotteessa.