Jä­te­huol­to­jaos­to päätti yk­si­mie­li­ses­ti: Ro­va­nie­men ja Pellon jät­teen­kul­je­tus siirtyy kunnan jär­jes­tä­mäk­si

Kiinteistönhaltija voi päättää jätekuljetusyrityksestä vuoden 2028 elokuun loppuun saakka. Sen jälkeen kiinteistöt tekevät sopimukset Residuumin kanssa.
Kiinteistönhaltija voi päättää jätekuljetusyrityksestä vuoden 2028 elokuun loppuun saakka. Sen jälkeen kiinteistöt tekevät sopimukset Residuumin kanssa.
Kuva: Anssi Jokiranta

Rovaniemellä ja Pellossa siirrytään kunnan järjestämään jätteenkuljetukseen.

Rovaniemen kaupungin jätehuoltojaosto päätti asiata yksimielisesti kokouksessaan perjantaina.

– Käsittelimme asiaa kokouksessa perusteellisesti ja keskustellen. Oli hienoa, että päätös oli yksimielinen, sanoo jätehuoltojaoston puheenjohtaja Kaisu Anttila tiedotteessa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä