Suomen ja Norjan välinen tak­si­lii­ken­ne­so­pi­mus etenee edus­kun­nan kä­sit­te­lyyn – ­ta­voit­tee­na, että lii­ken­ne kulkisi jouluun men­nes­sä

-
Kuva: Iiro Kerkelä

Norjan ja Suomen välisen taksiliikenteen salliva laki on edennyt eduskunnan käsittelyyn. Liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranteen mukaan taksisopimus on tarkoitus saada voimaan jouluun mennessä.

Hallitus antoi eduskunnalle Suomen ja Norjan rajat ylittävää taksiliikennettä koskevan lakiesityksen torstaina 2. lokakuuta.

Liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranne ja Norjan liikenneministeri Jon-Ivar Nygård allekirjoittivat sopimuksen Suomen ja Norjan välisestä taksiliikenteestä maaliskuussa Oslossa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä