Kuva: Iiro Kerkelä
Norjan ja Suomen välisen taksiliikenteen salliva laki on edennyt eduskunnan käsittelyyn. Liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranteen mukaan taksisopimus on tarkoitus saada voimaan jouluun mennessä.
Hallitus antoi eduskunnalle Suomen ja Norjan rajat ylittävää taksiliikennettä koskevan lakiesityksen torstaina 2. lokakuuta.
Liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranne ja Norjan liikenneministeri Jon-Ivar Nygård allekirjoittivat sopimuksen Suomen ja Norjan välisestä taksiliikenteestä maaliskuussa Oslossa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut