Sii­das­sa 27 000 kävijää viime vuonna – suurin osa ko­ti­mai­sia mat­kai­li­joi­ta

Saamelaismuseo ja Ylä-Lapin Luontokeskus Siidassa kävi vuonna 2021 yhteensä 27 400 näyttelyvierasta.

Kävijöiden määrä tippui vuoteen 2020 verrattuna 30 prosenttia ja vuoteen 2019 verrattuna peräti 57 prosenttia. Tiedotteen mukaan koronatilanne on vaikuttanut näyttelykävijöiden määrään.

Koronatilanteen takia Siida on ollut kiinni esimerkiksi koko viime toukokuun ja kuluvan talven aukioloaika on ollut lyhyempi kuin aiempina vuosina.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä