Ro­va­nie­mel­lä voi nyt käydä pe­rus­kou­lun osin eng­lan­nik­si – "Eng­lan­tia ei tar­vit­se osata, mutta sitä pitää har­joi­tel­la", vinkkaa eka­luok­ka­lai­nen Ilmari

Uraa uurtava ekaluokka on nyt kouluvuotensa puolivälissä. Osin englanninkielinen opetus on sujunut hyvin.

Englanninkielisestä opetuksesta vastaava Millariina Myllymäki käyttää keskustelujen tukena kuvakortteja ja viittomia. Hänen mukaansa oppilaat tarvitsevat paljon sanastoa pärjätäkseen opetuksessa.
Englanninkielisestä opetuksesta vastaava Millariina Myllymäki käyttää keskustelujen tukena kuvakortteja ja viittomia. Hänen mukaansa oppilaat tarvitsevat paljon sanastoa pärjätäkseen opetuksessa.
Kuva: Pekka Aho

Ensin hyppysellinen englantia, sitten ripaus suomen kielen tavutusta ja lopuksi pari pisaraa englannin äänneoppia.

Näin kului Ounasrinteen koulun 1D-luokan maanantaipäivän ensimmäinen oppitunti opettajien Millariina Myllymäen ja Tiina Liskin johdolla.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä