Pelastuslaitos ja poliisi etsivät henkilöä Kemin sisäsatamassa tiistaina. Kyseessä oli kadonneen nuoren etsintä. Nuori löytyi myöhemmin kunnossa.
Hälytys pelastustehtävästä Merikadulle tuli tiistaina hieman ennen kello kahta iltapäivällä. Reilua tuntia myöhemmin pelastuslaitos tiedotti, että kyse on etsinnästä.
Kemin sisäsatamassa oli maanantaina iltapäivällä iso etsintäoperaatio. Poliisin mukaan kyse oli kadonneen etsinnästä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut