Poh­jois-Suo­men Bio­kaa­su pal­kit­tiin vuoden 2025 kier­to­ta­lous­teos­ta – "P­ro­jek­ti­na on ollut tehdä lan­nas­ta kultaa"

Palkinto myönnettiin nyt neljättä kertaa

Palkitsemiskuvassa vasemmalta Kiertotalouskeskuksen johtaja Tuomas Pussila, Pohjois-Suomen Biokaasu oy:n toimitusjohtaja Mika Impiö ja Kiertotalouskeskuksen viestintäpäällikkö Soile Suvanto.
Palkitsemiskuvassa vasemmalta Kiertotalouskeskuksen johtaja Tuomas Pussila, Pohjois-Suomen Biokaasu oy:n toimitusjohtaja Mika Impiö ja Kiertotalouskeskuksen viestintäpäällikkö Soile Suvanto.
Kuva: Camilla Ahlstrand

Pohjois-Suomen Biokaasu oy on voittanut valtakunnallisen Vuoden 2025 Kiertotalousteko -palkinnon. Palkinto on julkistettu 4. kesäkuuta Arctic Circular Economy Forumissa, joka järjestettiin Kemissä.

Palkinnon myöntää Kiertotalouskeskus.

Kiertotalouskeskus perustelee valintaansa sillä, että Pohjois-Suomen Biokaasu on lähtenyt rohkeasti ja ennakkoluulottomasti kasvattamaan pienestä suurta ja idea on monistettavissa muuallakin Suomessa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä