Palkitsemiskuvassa vasemmalta Kiertotalouskeskuksen johtaja Tuomas Pussila, Pohjois-Suomen Biokaasu oy:n toimitusjohtaja Mika Impiö ja Kiertotalouskeskuksen viestintäpäällikkö Soile Suvanto.
Kuva: Camilla Ahlstrand
Pohjois-Suomen Biokaasu oy on voittanut valtakunnallisen Vuoden 2025 Kiertotalousteko -palkinnon. Palkinto on julkistettu 4. kesäkuuta Arctic Circular Economy Forumissa, joka järjestettiin Kemissä.
Palkinnon myöntää Kiertotalouskeskus.
Kiertotalouskeskus perustelee valintaansa sillä, että Pohjois-Suomen Biokaasu on lähtenyt rohkeasti ja ennakkoluulottomasti kasvattamaan pienestä suurta ja idea on monistettavissa muuallakin Suomessa.