Pääkirjoitus: Mo­ni­puo­li­nen elin­kei­no­ra­ken­ne on paras turva ja tae Lapin kas­vul­le ja ke­hi­tyk­sel­le

Kalastus: Lo­hi­ke­sä Tor­nion­joel­la on alkanut – oletko saanut von­ka­leen, lähetä meille kuva

Ylioppilaat: Katso tästä Lapin lu­kioi­den val­ko­la­kin saajat

Mainos: Lapin Kansa Digi 13,90 €/kk – tilaa tästä

Tilaajille

Pik­ku­ak­ku ei pit­käl­le riitä – Peugeot 408 on ais­ti­kas auto, mutta tal­vi­olois­sa se kärsii Kes­ki-Eu­roo­pan tar­pei­siin so­vi­te­tus­ta hyb­ri­di­rat­kai­sus­ta

Leijonaperheen tulokas on kallis hankinta suhteessa sähköllä saavutettuun hyötyyn. Mutta miten ihmeessä tämän auton takalasi pysyy aina puhtaana? Citroën C5 X on toinen tulkinta samasta perusratkaisusta, mutta suurin ero on ajotuntumassa.

Peugeot 408:n saa Suomessa sekä perinteisenä polttomoottorimallina että plug-in-hybridiversiona. ”Puolisähköautosta” perittävän lisähinnan voi onnistua kuolettamaan ajamalla mahdollisimman paljon kohtuuhintaisella lataussähköllä.
Peugeot 408:n saa Suomessa sekä perinteisenä polttomoottorimallina että plug-in-hybridiversiona. ”Puolisähköautosta” perittävän lisähinnan voi onnistua kuolettamaan ajamalla mahdollisimman paljon kohtuuhintaisella lataussähköllä.
Kuva: Kari Pitkänen

Kun etuvalot syttyvät, ison leijonan kulmahampaat välähtävät ilkeästi. Kissa on valmis tielle, vaikka kovin vaarallisesta saalistajasta ei tällä kertaa olekaan kyse.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.