Oululaisen pelastajan Harri Minkkisen tekemä muistovideo Jyväskylässä menehtyneen hinausauton työntekijän muistoksi leviää somessa.
Hinausauton kuljettaja kuoli Nelostiellä viikko sitten torstaina, kun henkilöauto törmäsi kuljettajaan, joka seisoi auton ulkopuolella.
Minkkinen haluaa videollaan muistuttaa, että piittaamattomuus on lisääntynyt liikenteessä. Myös pelastuslaitoksen henkilöstö kohtaa nykyisin työssään vaaratilanteita liikenteessä viikoittain, Minkkinen kertoo.