– Kaisa sai aika paljon uutta tietoa. Saa nähdä kuinka käy, taksissa pohditaan.
Lappilaisen karvalakkilähetystön perjantainen mielenosoitus ja tapaaminen sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps.) kanssa ovat takana. Taksikuski sukkuloi harmaassa ja sateisessa Helsingissä kohti hotellia, jossa paluukyyti odottaa. Tunnelma on rauhallinen, mutta paikalla olijoista näkee, että moni asia viipyy mielessä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut