Sodankylän kunnan edustajat tapasivat pääministeri Petteri Orpon (kok.) eduskunnassa tiistaina 23. kesäkuuta.
Tapaamiseen osallistuivat kunnanhallituksen puheenjohtaja Veikko Virtanen (kesk.), kunnanhallituksen 2. varapuheenjohtaja Tuula Annala (kok.) sekä kunnanjohtaja Jari Rantapelkonen.
Tapaamisessa olivat mukana myös valtiosihteeri Mika Nykänen sekä lappilainen kansanedustaja Heikki Autto (kok.).
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut