Uusintajuttu. Juttu on julkaistu ensimmäisen kerran 28.12.2023.
Joulupukki toi uutta, mutta ei vienyt vanhaa mennessään. Pakkausroskatkin ukko jätti talonväen hoidettavaksi.
Jäteasemilla ja ekopisteillä onkin joulun jälkeen melkoiset ruuhkat. Napapiirin Residuumin käyttöpäällikkö Katariina Sieppi toteaa, että jos pakkausjätteiden kanssa voi odotella kotona muutaman päivän, se kannattaa tehdä.
– Varsinkin kartonki- ja muovijätteiden astiat täyttyvät nopeasti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut