Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Lapin yli­opis­tol­la ollaan pa­laa­mas­sa nor­maa­liin

Nimimerkki "Vaari pääkaupunkiseudulta" esittää huolensa (LK 25.2.) Lapin yliopiston opetuksen tasosta.

Pandemia haastoi korkeakoulut laajasti 2020 alkupuolelta lähtien: etäopetukseen siirryttiin vain muutaman päivän varoajalla. Monitieteiselle yliopistolle, kuten Lapin yliopistolle, tämä tarkoitti lähes kaiken opetuksen uudelleen suunnittelua ja järjestelyä. Joissakin aineissa etäopetus on ollut olennainen osa opetusjärjestelyitä jo vuosia.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa