Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Lapin ylio­pis­ton(­kin) taso ro­mut­tuu

Lapsenlapseni aloitti syksyllä 2021 innostuneena hyväksymisestään lakitieteen opinnot Rovaniemellä Lapin yliopistossa. Syksyllä oli koronatilanne onneksi Rovaniemellä hyvä. Fuksit pääsivät ryhmäytymään, tutustumaan toisiinsa ja yliopistoon.

Sitten tilanne paheni ja siirryttiin etäopetukseen.

Tässä ei mitään erityistä. Niinhän jouduttiin tekemään muuallakin. Luentoja toteutettiin erilaisilla etäkokousvälineillä.

Nyt tilanne jatkuu samanlaisena, vaikka rajoituksia ollaan purkamassa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa