Kul­jet­ta­ja kaahasi poliisi karkuun moot­to­ri­tiel­lä – no­peut­ta yli 180 ki­lo­met­riä tun­nis­sa

Poliisi joutui todistamaan viikonlopun aikana törkeää ylinopeutta Meri-Lapissa Tornion ja Kemin välisellä moottoritiellä.

Liikennevalvontaa suorittanut partio mittasi Tornion suunnasta tulleen henkilöauton nopeudeksi 130 kilometriä tunnissa, mikä oli yli sallitun nopeuden.

Poliisiauton ohitettuaan kuljettaja kiihdytti voimakkaasti, jolloin poliisi mittasi nopeudeksi 183 kilometriä tunnissa. Partio pysäytti kuljettajan ja määräsi hänet väliaikaiseen ajokieltoon.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä