Vaalikone: Katso Lapin Kansan vaa­li­ko­nees­ta, kuka eh­dok­kais­ta on lä­him­pä­nä aja­tus­maail­maa­si

Podcast: Mistä tulee Lapin suurin puolue? Kuun­te­le myös, mikä pu­hut­taa ra­ja­kun­nis­sa vaalien alla

Kolumni: Yksi on juh­lis­ta poissa, kun Suomen toi­sek­si suurin kan­sal­lis­puis­to täyttää ta­sa­vuo­sia

Mainos: Mitä enemmän tiedät sitä helpommin äänestät, tilaa tästä Lapin Kansa 2 kk 59,90 euroa

Tilaajille

"Kiitos muis­tu­tuk­ses­ta, Mazda" – ja­pa­ni­lais­mer­kin uudessa lip­pu­lai­vas­sa on joukko omin­ta­kei­sia rat­kai­su­ja, joita ei muilta löydy

Mazda CX-60:ssa on sama ongelma kuin muissakin isoissa lataushybrideissä: ne eivät ole parhaimmillaan arkikäytössä, vaan päästökikkailussa. Sen sijaan Mercedes-Benzin GLC-katumaasturin kevythybridiversio on nerokas ja toimiva.

Mazda CX-60 on tyylikkäästi toteutettu lataushybridimalli. Korin leveys voi yllättää ahtaissa pysäköintitiloissa. Punainen Soul Red Crystal -metalliväri on tuhannen euron arvoinen lisävaruste.
Mazda CX-60 on tyylikkäästi toteutettu lataushybridimalli. Korin leveys voi yllättää ahtaissa pysäköintitiloissa. Punainen Soul Red Crystal -metalliväri on tuhannen euron arvoinen lisävaruste.
Kuva: Kari Pitkänen

Mitä kummaa! Miten tällä autolla ajetaan suoraan?

Ensikilometrit Mazda CX-60:n ohjauspyörän takana hämmentävät.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.