Kemiin tulee ensi tal­vek­si uusi jään­mur­ta­ja – mat­kai­lu­yh­tiön ta­voit­tee­na on kak­sin­ker­tais­taa ris­tei­ly­toi­min­ta

Sampo saa seurakseen uuden Arktis -nimisen aluksen Kemiin ensi talveksi.
Sampo saa seurakseen uuden Arktis -nimisen aluksen Kemiin ensi talveksi.

Kemiin tulee ensi talveksi uusi jäänmurtaja-alus. Alus saapuu Kemiin joulukuun alussa ja se kantaa nimeä Arktis. Kemin matkailu oy vuokraa Meritien omistaman aluksen käyttöönsä talviaikaan.

Kemin matkailu omistaa ja operoi edelleen myös jäänmurtaja Sampoa. Kemin matkailuyhtiön tavoitteena on kaksinkertaistaa risteilytoiminta lähivuosien aikana.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä