Kemi voi pian lämmetä puo­lik­si bio­tuo­te­teh­taan voimin

Kemi aikoo lisätä huomattavasti kaukolämmön ostamista Metsä Groupilta nyt, kun biotuotetehdas on valmistunut ja lähestyy täyttä tuotantoa.

– Tavoitteenamme on, että vuositasolla 40–50 prosenttia Kemin kaukolämmöstä voisi tulla biotuotetehtaalta, Kemin Energia ja Vesi oy:n toimitusjohtaja Mikko Kangasniemi sanoo.

Osa Kemin kaukolämmöstä on ostettu Metsä Groupin sellutehtaalta jo 90-luvulta lähtien.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä