Kaidi luo­vut­ti ym­pä­ris­tö­lu­pan­sa suhteen – "Ku­vit­te­li­sin, että ihan nol­la­pis­tee­seen emme palaa"

Kaidi ei yritä enää täydentää Kemin Ajokseen suunnitellun biojalostamon ympäristölupaa, jonka hallinto-oikeus kumosi viime kesänä. Asiasta kertoi maanantaina Yle.

– Hallinto-oikeuden päätös oli luonteeltaan sellainen, että yhtiöllä ei suoraan sanoen ole käytettävissä sellaisia lisätietoja, joita päätöksessä edellytettiin, Kaidi Finlandin toimitusjohtaja Pekka Viljakainen kertoo Lapin Kansalle.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä