Onnettomuudet: Mal­mi­ju­na suistui jälleen rai­teil­taan

Tilaajille

Kaa­su­rek­ka alkaa olla var­teen­otet­ta­va vaih­to­eh­to poh­joi­ses­sa tank­kaus­ver­kos­ton kas­vaes­sa– säh­kö­re­kat kel­paa­vat esi­mer­kik­si tehdas- ja sa­ta­ma-aluei­den kul­je­tuk­siin

Skal Pohjois-Suomen puheenjohtaja Raimo Pohjanen (2. vasemmalta) seurasi kaasurekan tankkaamista Gasumin Keminmaan kaasutankkausaseman avajaisissa aiemmin marraskuussa. Kuvassa ovat myös Gasumin myyntipäällikkö Juha-Matti Koskinen (vas.), Korsu oy:n yrittäjät Pekka ja Risto Keski-Korsu, Pohjaset oy:n Petri Pohjanen, Gasumin liiketoimintajaohtaja Juho Kurra ja Pohjaset oy:n Ville Pohjanen.
Skal Pohjois-Suomen puheenjohtaja Raimo Pohjanen (2. vasemmalta) seurasi kaasurekan tankkaamista Gasumin Keminmaan kaasutankkausaseman avajaisissa aiemmin marraskuussa. Kuvassa ovat myös Gasumin myyntipäällikkö Juha-Matti Koskinen (vas.), Korsu oy:n yrittäjät Pekka ja Risto Keski-Korsu, Pohjaset oy:n Petri Pohjanen, Gasumin liiketoimintajaohtaja Juho Kurra ja Pohjaset oy:n Ville Pohjanen.
Kuva: Jussi Saarela

Kaasurekka alkaa olla jo pikku hiljaa varteenotettava vaihtoehto perinteiselle dieselrekalle raskaissa kuljetuksissa kustannuksien ja suorituskyvyn perusteella.

Haluatko lukea tämän jutun?

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet (ma-la) ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi