Joukko ro­va­nie­me­läis­nuo­ria hou­kut­te­li uhrin met­sään, nöy­ryyt­ti, pa­hoin­pi­te­li ja ryösti – pää­te­ki­jä van­ki­laan

Lapin käräjäoikeudessa käsiteltiin väkivaltarikosta, joka tapahtui Rovaniemellä huhtikuussa 2022.
Lapin käräjäoikeudessa käsiteltiin väkivaltarikosta, joka tapahtui Rovaniemellä huhtikuussa 2022.
Kuva: annika lohi

Lapin käräjäoikeus antoi tuomion Rovaniemellä huhtikuussa 2022 tehdystä väkivaltarikoksesta.

Nuori mies pahoinpideltiin ja ryöstettiin Korkalovaarassa sijaitsevassa metsässä. Uhria nöyryytettiin, lyötiin, potkittiin ja hänen kättänsä viillettiin veitsellä. Tapahtumaa kuvattiin videolle, jota jaettiin Snapchat -viestisovelluksessa. Uhrilta otettiin puhelin ja lompakko.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä