Keskustan entinen puheenjohtaja, nykyinen YTHS:n toimitusjohtaja Annika Saarikko vieraili tiistaina YTHS:n Oulun-toimipisteessä.
Kuva: Pekka Peura
Poliitikkovuosinaan Annika Saarikko sai usein puhua vauvakadosta. Kun entinen keskustavaikuttaja oli perheministeri, syntyvyys oli jo alamäessä. Luisu on sen jälkeen vain syventynyt.
Saarikko jätti kesällä eduskunnan ja aloitti pari kuukautta sitten Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön YTHS:n toimitusjohtajana.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut