Kolumni
Vietin kolme kuukautta hermolomalla Britanniassa. Lähdin karkuun useiden yhtäaikaisten kriisien kuormittamaa elämääni. Britanniassa lepäsin, söin hyvin ja keräilin itseäni kasaan rakkaiden sukulaisten hoivissa. Paluu Rovaniemelle ei aluksi tuntunut hyvältä.
Mutta nyt on hyvä olla. Muutos on tapahtunut itsessäni ja myös tässä kaupungissa. Rovaniemi on muuttunut paremmaksi. Kiitän siitä kaikille avointa ja ilmaista Valiosaunaa, jonka sauna-aktiivit rakensivat kesällä ja syksyn tullen lopulta joutuivat purkamaan kaupungin määräyksestä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut