Kolumni
Minulle kirjoittaminen on ollut aina tärkeä ja välttämätön henkireikä. Vastapaino kiireiseen arkeen. Samalla tapaa kuin joillekin voi olla lomailu ja matkustelu. Kirjoittaminen on vienyt minun ajatukset hetkeksi pois työstä ja muista arjen vastuista.
Sääliksi käy edelleen minun yläasteen äidinkielen opettajaa, joka keksi meille oppilaille kyllä hyviä ainekirjoituksen aiheita, mutta minä päätin pitää kiinni siitä, että kirjoitan omista aiheistani.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin