Vanhan päiväkodin ikkuna on rikottu. Kunnassa toivotaan, että yhteisen omaisuuden kohtelemisesta keskustellaan kodeissa.
Kuva: Sakari Ravelin / Kolarin kunta
Tyhjilleen jääneessä Jussintien päiväkodissa Kolarissa on tehty ilkivaltaa.
Kolarin kunnan viestintä- ja markkinointisuunnittelijan Marika Kumpurinne-Harjun mukaan jäljet paikan päällä näyttävät siltä, että ikkunasta olisi heitetty sisään suurikokoinen kivi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut