Rovaniemellä on vuosikausia odotettu isoa, useamman sata katsojaa vetävää keikkapaikkaa, jonne Suomen eturivin artistit saapuisivat esiintymään. Sellaista ei ole ollut Café Tivolin jälkeen, kun "Lapin Tavastiaksikin" tituleerattu yökerho sulki ovensa vuonna 2015.
Ennen Tivolia säppiin meni jo Kauppayhtiön alakerta. Sittemmin isompia klubikeikkoja pidettiin esimerkiksi Half Moonissa, joka sekin lopetti toimintansa kaksi vuotta sitten.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut