Kolumni

Toi­mit­ta­jal­ta: Hel­sin­ki­läis­nai­nen, är­syt­tä­vät­kö tör­mäi­le­vät miehet? Muuta Ro­va­nie­mel­le!

Olen asunut suurimman osan elämästäni suurissa kaupungeissa, joissa olen tottunut minuun törmäileviin miehiin. Ihan kuin he eivät huomaisi olemassaoloani. Asia on tullut jälleen ajankohtaiseksi, kun Helsingin Sanomien yleisöosastolla (27.1.) kirjoitettiin miesten kävelevän suoraan päin raskaana olevaa naista.

Pitkähkönä naisena olen tottunut siihen, että naiset yleensä väistävät minua, ellen itse ehdi väistää ensin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa