Elias Amorrich ja Hansa Aikio valitsevat usein lounaaksi jonkinlaisen täytetyn leivän. Sämpylän kanssa heille maistuu energiajuoma.
Kuva: Anssi Jokiranta
Elias Amorrich, 19, ja Hansa Aikio, 17, kävelevät määrätietoisesti K-supermarket Rinteenkulman eineshyllylle.
Kouluruoka ei taaskaan vakuuttanut, joten Rovaniemen ammatillisessa oppilaitoksessa opiskelevat nuoret tekevät saman ratkaisun kuin lähes joka arkipäivä – he hakevat lounaan kaupasta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut