Rovaniemen kaupunginjohtaja Ulla-Kirsikka Vainion mukaan lahjoitus voisi auttaa Domus Arctica -säätiötä asuntotuotannossa.
Kuva: Jussi Leinonen
Rovaniemen kaupunki suunnittelee kolmen miljoonan euron lahjoitusta opiskelija-asuntoja rakennuttavalle ja vuokraavalle Domus Arctica -säätiölle (DAS).
Kaupunginjohtaja Ulla-Kirsikka Vainio sanoo Lapin yliopiston tiedotteessa Rovaniemen kannalta olevan keskeistä, että Rovaniemellä on riittävästi asuntoja tarjolla opiskelijoille.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut