Ro­va­nie­me­läi­sen kaup­pa­kes­kus Rin­teen­kul­man katolla paloi sun­nun­tai-il­ta­na mo­poau­to

Mopoauto tuhoutui sunnuntaisessa palossa täysin.
Mopoauto tuhoutui sunnuntaisessa palossa täysin.
Kuva: Anssi Jokiranta

Rovaniemen keskustassa paloi sunnuntai-iltana mopoauto, kertoo pelastuslaitos. Palon saattoi huomata kauppakeskus Rinteenkulman parkkihallin kattokerroksesta nousevasta savusta.

Asiasta uutisoi sunnuntai-iltana ainakin Ilta-Sanomat.

Lehden tavoittaman pelastuslaitoksen iltapäivystäjän mukaan palosta ei aiheutunut vahinkoa kiinteistölle tai muille ajoneuvoille.

Kauppakeskuksen johtaja Pekka Rinteen saaman vartijan raportin mukaan palo tapahtui iltakahdeksan aikaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä