Mopoauto tuhoutui sunnuntaisessa palossa täysin.
Kuva: Anssi Jokiranta
Rovaniemen keskustassa paloi sunnuntai-iltana mopoauto, kertoo pelastuslaitos. Palon saattoi huomata kauppakeskus Rinteenkulman parkkihallin kattokerroksesta nousevasta savusta.
Asiasta uutisoi sunnuntai-iltana ainakin Ilta-Sanomat.
Lehden tavoittaman pelastuslaitoksen iltapäivystäjän mukaan palosta ei aiheutunut vahinkoa kiinteistölle tai muille ajoneuvoille.
Kauppakeskuksen johtaja Pekka Rinteen saaman vartijan raportin mukaan palo tapahtui iltakahdeksan aikaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut