Eero-Olavi Heikkinen aloitti Oulun Kaukovainion Teboilin kauppiaana viime kesänä, mutta huoltamon ovet suljetaan keskiviikon jälkeen.
Kuva: Teija Soini / arkisto
Ravintolatoiminta on päättymässä useilla Pohjois-Suomen Teboil-huoltoasemilla. Ranuan Teboil kertoi maanantaina sulkevansa ovet elokuun lopussa.
Ranualla Teboililla on ollut vuosia kauppiassopimus Ykköspöytä oy:n kanssa. Yrityksen mukaan se ei ole löytänyt Teboil-ketjun kanssa molemmille sopivaa ratkaisua jatkosta, mutta sopimusneuvottelut jatkuvat vielä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut