Poh­jois-Nor­jas­sa Ham­mer­fes­tin sai­raa­la tyh­jen­ne­tään ko­ro­na­vi­ruk­sen le­viä­mi­sen takia

Pohjois-Norjassa Hammerfestin sairaalaa tyhjennetään, koska koronavirus on levinnyt sairaalassa. Tartunnan on saanut 19 sairaalan työntekijää, ja 120 henkilökunnan jäsentä on asetettu karanteeniin. Asiasta uutisoi NRK.

Tällä hetkellä Hammerfestin sairaalassa on neljä potilasta, jotka sairastavat koronaviruksen aiheuttamaa tautia. Heidät jätetään sairaalaan, mutta muut potilaat sijoitetaan Kirkkoniemen ja Tromssan sairaaloihin.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä