Pohjois-Norjassa Hammerfestin sairaalaa tyhjennetään, koska koronavirus on levinnyt sairaalassa. Tartunnan on saanut 19 sairaalan työntekijää, ja 120 henkilökunnan jäsentä on asetettu karanteeniin. Asiasta uutisoi NRK.
Tällä hetkellä Hammerfestin sairaalassa on neljä potilasta, jotka sairastavat koronaviruksen aiheuttamaa tautia. Heidät jätetään sairaalaan, mutta muut potilaat sijoitetaan Kirkkoniemen ja Tromssan sairaaloihin.