Pe­rä­me­ren kan­sal­lis­puis­to saa juh­la­vuo­den kun­niak­si opas­teet teiden var­sil­le – Pii­lo­tet­tu helmi on jat­kos­sa vähän vä­hem­män pii­los­sa

Uudet kansallispuisto-opasteet asennetaan niin, että ne johtavat alueen satamiin.

Pensasakarissa vanha kalastustukikohta palvelee nykyisin kävijöitä Metsähallituksen omistuksessa.
Pensasakarissa vanha kalastustukikohta palvelee nykyisin kävijöitä Metsähallituksen omistuksessa.
Kuva: Jouni Porsanger

Harvoille tuttu Perämeren kansallispuisto viettää tänä vuonna 30-vuotisjuhlaa.

Kansallispuistossa merkkivuotta juhlitaan muun muassa hankkimalla kylttejä, jotka ohjaavat kansallispuiston porteille eli Kemin ja Tornion satamiin. Tämä tehdään eduskunnan myöntämän lisärahoituksen turvin, tiedottaa Metsähallitus.

Lisäksi rahalla kunnostetaan retkeilyrakenteita kansallispuistossa ja Oulun seudun lähisaarissa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä