Pellon terveyskeskuksen vuodeosasto oli vielä syksyllä lakkautuslistalla, mutta ei enää. Laphan aluehallitus linjaa asiasta ensi maanantaina. Kuva on vuodelta 2014.
Kuva: Terhi Vanha / arkisto
Torstai-ilta oli iloinen Pellon kunnanjohtajalle Katja Jaako-Körkölle. Lapin hyvinvointialue Lapha julkaisi esityksen lakkautettavista vuodeosastoista eikä Pello ollut enää listalla mukana.
– Tämä oli oikein mieluisa uutinen, ja tuli paljon yhteydenottoja sekä talon sisältä että kuntalaisilta siitä, että suunta on nyt hyvä, hän sanoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut