Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Otteita erään ryös­tö­ret­ken pe­li­kir­jas­ta

Nobel-kirjailija Aleksandr Solzenitsyn totesi 1992 Neuvostoliiton romahduksen jälkeen: ”Meitä hallitseva järjestelmä on yhdistelmä vanhaa nomenklatuuraa, finanssihaita, valedemokraatteja ja KGB:tä. Se on historiassa vertaansa vailla oleva inhottava sekasikiö, josta ei voi tietää, mihin se vielä kehittyy.”

Kehityksen tuloksena oli Vladimir Putinin julma diktatuuri. Se osoittaa suurta luovuutta kehitellessään yhä uusia absurditeetteja, jotka ovat vastoin kaikkea sitä, mitä pidämme totena, luotettavana ja ennakoitavana.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa