Kolumni

Onko väärin olla suo­rit­ta­mat­ta kesää?

Kesä alkaa olla lopuillaan ja käyn läpi, mitkä kaikki suunnitelmani ehdin toteuttaa. Nähdä kavereita, mökkeillä, käydä festareilla, matkustaa Suomessa, maata auringossa ja ihan vain nauttia kesästä. Kyllä, näitä asioita tein ja koin, mutta paljon jäi myös tekemättä. Ja se, jos jokin näin syksyn lähestyessä ja arjen alkamisen rajamailla ahdistaa.

Päällä on kauhea fomo, eli “fear of missing out”.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa