”Nyt ei ole ky­lä­po­li­ti­koin­nil­le tilaa” – tor­nio­lai­nen hoi­to­alan mo­ni­ot­te­li­ja Outi Rämö uskoo yh­teis­työ­hön

Torniolainen hoitoalan moniottelija uskoo yhteistyöhön

Torniosta sosiaalidemokraattien äänipotin keräsi pitkänlinjan terveydenalan ammattilainen, kuntoutusneuvoja Outi Rämö (60).

– Hämmentää ja samalla tuntuu hyvältä. Ihmiset ovat luottaneet. Aluevaalit olivat varmasti henkilö- ja puoluevaalit. Nämä olivat kolmannet vaalit saman vuoden aikana, joten lupaan, etten ole enää euroviisuissa mukana, kunta-, tehy- ja aluevaaleissa läpi mennyt Rämö nauraa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä