Kemiläislapsia tutustumassa Kemin Historiallisen museon näyttelyyn vuonna 2025.
Kuva: Christer Ådahl
Museovirasto on myöntänyt Kemin historialliselle museolle 24 000 euron avustuksen hankkeeseen, jossa kemiläiset nuoret pääsevät kuvaamaan oman tulevaisuuden Keminsä.
Hankkeessa on tavoitteena tuottaa kiertonäyttely ja verkkosisältöjä, joissa tulee esille nuorten ääni kaupungin kehittämisessä ja kestävän tulevaisuuden rakentamisessa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut