Norr­bot­te­nin tar­tun­ta­tau­ti­lää­kä­ri: "Tämä ei ole vielä ohi" – Koronan pe­lä­tään unoh­tu­van kou­lu­jen päät­tä­jäis­juh­lin­nas­sa Ruot­sis­sa

Isommissa ryhmissä kokoontumista ei edelleenkään suositella.

Ruotsissa ovat koulujen päättäjäisjuhlat pääosin vielä juhlimatta. Norrbottenin viranomaiset esittivät vakavan vetoomuksen, ettei koronauhka unohdu juhlijoilta.

Region Norrbottenin tartuntatautilääkäri Anders Nystedt totesi suoraan, ettei koronavaara ole ohi.

– Tämä ei ole vielä ohi, eikä ole aika vielä nostaa jalkaa jarrulta. Meillä on voimassa ohjeet turvaväleistä ja ikäihmisten suojaamisesta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä