Raahelaisen Nina Vuorikosken mukaan lapsen kanssa eläminen kahdestaan on parempi vaihtoehto kuin elää huonossa parisuhteessa tai se, että tapaamisoikeuksista pitäisi riidellä.
Kuva: Sari Jaatinen
Kesken haastattelun kuvaruudulle ilmestyvät kymmenen kuukauden ikäisen Alexin leveästi nauravat kasvot.
Pienen lapsen tarttuvaan hyväntuulisuuteen on hyvä syy, sillä hän on juuri herännyt päiväunilta ja hänellä on jälleen akut täynnä energiaa jatkaa maailman tutkiskelua äitinsä sylissä.