Näin koulut al­koi­vat Tor­nios­sa, Ro­va­nie­mel­lä ja Ke­mis­sä: ka­ve­rei­den nä­ke­mi­nen nos­tat­ti riemua ja pihalla kier­rä­tet­tiin kä­si­de­siä – vain ke­vät­juh­lien puut­tu­mi­nen har­mit­taa

Peruskouluissa palattiin torstaina lähiopetukseen. Lapset ja nuoret iloitsivat Kemissä, Rovaniemellä ja Torniossa siitä, kun viimein näkee jälleen kavereita pitkän etäopetusjakson jälkeen.

Kävimme katsomassa, millaisissa tunnelmissa kouluihin paluu sujui.

Putaan koulun pihalla seitsemäsluokkalaiset Vanessa Sainmaa ja Venla Niva odottelivat koulupäivän alkua. He olivat hyvillä mielin palaamassa kouluun lähiopetuksesta.
Putaan koulun pihalla seitsemäsluokkalaiset Vanessa Sainmaa ja Venla Niva odottelivat koulupäivän alkua. He olivat hyvillä mielin palaamassa kouluun lähiopetuksesta.
Kuva: Sari Pelttari-Heikka

Hyvillä mielin kouluun

Tornion isoimmassa yläkoulussa, Putaan koulussa oli torstaina rauhallista.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä